Om Avropsplatsen
Avropsplatsen är ett snabbväxande tech-bolag, med kontor på en båt belägen vid
Södermälarstrand i centrala Stockholm. I vår digitala vårdtjänst ansluter vårdgivare
för att effektivisera sina inköpsprocesser av vårdpersonal. Vårt mål är att sänka
kostnader för vårdgivare och det gör vi genom att erbjuda den absolut bästa
vårdanpassade plattformen som förenklar och skapar goda möjligheter till en lyckad
inköpsprocess.
Om tjänsten
Vi växer i snabb takt och nu söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Du vill bidra
med din expertis för att du brinner för digitala lösningar och en vård i världsklass. Är
du engagerad, nyfiken och pålitlig? En fena på service och duktig på att bygga
relationer? Då tror vi att du kommer att passa perfekt hos oss. Skicka in din ansökan,
så kanske det är just du som får följa med på vår spännande resa framåt.
Vad erbjuder vi dig?
- Ett riktigt härligt och framåt team. Vi är ett glatt, peppande och tight gäng, som
har kul tillsammans på och utanför jobbet.
- Stora utvecklingsmöjligheter med chans att växa, både inom service och
andra delar av organisationen.
- Fast lön samt friskvårdsbidrag.
- Tjänsten är på heltid, med start så snart du kan. Du arbetar från vårt fina
kontor på Södermälarstrand (på en båt som sagt) i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att hjälpa våra användare genom hela inköpsprocessen, via telefon, mejl
och även möten på plats hos kund. Din främsta roll är att ta hand om nuvarande
kunder och förvandla användarnas utmaningar till möjligheter. Detta genom att
förmedla trygghet, kompetens och skräddarsydda lösningar.
Vi letar efter dig som:
- Kan ta ett stort eget ansvar för ditt arbete och driva det framåt med stor
noggrannhet.
- Möjligtvis har arbetat inom vården eller inom vårdbemanningsbranschen
- Trivs med att jobba i en föränderlig miljö och har förmåga att snabbt och
flexibelt sätta dig in i nya situationer, hantera flera olika ärenden samtidigt och
vara kreativ i syftet att utveckla vårt sätt att på bästa vis effektivisera för våra
kunder.
- Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med
administration, service och kundrelationer med tillhörande CRM- och
kundsystem. Meriterande är även om du har erfarenhet av arbete med
fakturering och ekonomi.
- Har goda språkkunskaper: flytande svenska och mycket god förmåga att
uttrycka dig skriftligt och muntligt på engelska.