Lediga tjänster

CSM

Customer Success Manager till ett snabbväxande techbolag

  • Vill du bli en del av ett snabbväxande företag som brinner för att digitalisera vårdbemanning?
  • Är du en relationsbyggare och administrativ expert?
  • Söker du en tjänst där du har stora utvecklingsmöjligheter och chans att växa, både inom service och andra delar av organisationen?

Graviterar du mot JA på alla frågor ovan är det läge att söka tjänsten som Customer Success Manager på Avropsplatsen

 

ANSÖK HÄR

Om Avropsplatsen

Avropsplatsen är ett snabbväxande tech-bolag, med kontor på en båt belägen vid
Södermälarstrand i centrala Stockholm. I vår digitala vårdtjänst ansluter vårdgivare
för att effektivisera sina inköpsprocesser av vårdpersonal. Vårt mål är att sänka
kostnader för vårdgivare och det gör vi genom att erbjuda den absolut bästa
vårdanpassade plattformen som förenklar och skapar goda möjligheter till en lyckad
inköpsprocess.


Om tjänsten

Vi växer i snabb takt och nu söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Du vill bidra
med din expertis för att du brinner för digitala lösningar och en vård i världsklass. Är
du engagerad, nyfiken och pålitlig? En fena på service och duktig på att bygga
relationer? Då tror vi att du kommer att passa perfekt hos oss. Skicka in din ansökan,
så kanske det är just du som får följa med på vår spännande resa framåt.

Vad erbjuder vi dig?

  • Ett riktigt härligt och framåt team. Vi är ett glatt, peppande och tight gäng, som
    har kul tillsammans på och utanför jobbet.
  • Stora utvecklingsmöjligheter med chans att växa, både inom service och
    andra delar av organisationen.
  • Fast lön samt friskvårdsbidrag.
  • Tjänsten är på heltid, med start så snart du kan. Du arbetar från vårt fina
    kontor på Södermälarstrand (på en båt som sagt) i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att hjälpa våra användare genom hela inköpsprocessen, via telefon, mejl
och även möten på plats hos kund. Din främsta roll är att ta hand om nuvarande
kunder och förvandla användarnas utmaningar till möjligheter. Detta genom att
förmedla trygghet, kompetens och skräddarsydda lösningar.
Vi letar efter dig som:

  •  Kan ta ett stort eget ansvar för ditt arbete och driva det framåt med stor
    noggrannhet.
  • Möjligtvis har arbetat inom vården eller inom vårdbemanningsbranschen
  • Trivs med att jobba i en föränderlig miljö och har förmåga att snabbt och
    flexibelt sätta dig in i nya situationer, hantera flera olika ärenden samtidigt och
    vara kreativ i syftet att utveckla vårt sätt att på bästa vis effektivisera för våra
    kunder.
  • Har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med
    administration, service och kundrelationer med tillhörande CRM- och
    kundsystem. Meriterande är även om du har erfarenhet av arbete med
    fakturering och ekonomi.
  • Har goda språkkunskaper: flytande svenska och mycket god förmåga att
    uttrycka dig skriftligt och muntligt på engelska.

Testa Avropsplatsen

Nyfiken? Boka en demo av tjänsten!

Vi hjälper er att snabbt komma igång.